Saját szellemes történetek 4. - Egy volt kollégám jelzései
2021. április 19. írta: thoomas26

Saját szellemes történetek 4. - Egy volt kollégám jelzései

Ezúttal egy saját történetemet szeretném megosztani veletek.
Néhány hete - viszonylag idősen - eltávozott egy korábbi kollégám. Alapvetően nagyon jó volt a kapcsolatunk, noha munkahelyen kívül, illetve miután nyugdíjba ment, nem tartottuk kifejezetten a kapcsolatot.
Egy hónapja kórházba került és tudni lehetett, hogy nincs túl jól, ám nem látogathattam meg a jelenlegi szabályozás miatt. Nemsokkal később értesültem a távozásáról.

he.jpg

Amióta spirituális úton járok és elfogadom a túlvilág létezését, valahányszor távozik egy ismerősöm, mindig szólok hozzá pár szót. Saját szavaimmal megfogalmazva, igyekszem segíteni neki, hogy felismerje a helyzetét (hozzáteszem valahányszor: ha szüksége van erre), és minden jót kívánok neki. Ezúttal is ezt tettem, ám most valahogy jött egy olyan gondolatom is, hogy megkértem, ha tud, jelezzen valamiféle módon nekem, hogy hallotta, érzékelte mindazt, amit mondtam neki.

Másnap otthon voltam, épp a konyhában. A konyha az előszobánkkal egybe van nyitva és az előszobában neki volt támasztva az üres ruhaszárítónk a falnak. Egyszer csak egy zörrenést hallottam és amikor a hang irányába mentem, akkor láttam, hogy a szárító egyik szárnya esett le a földre.

szd2.jpg

Talán csak egy nap telt el a következő hasonló élményig. A munkahelyemen voltam és egyedül dolgoztam épp egy olyan helyiségben, ahol tőlem egy méterre az asztalon volt egy műanyag flakon üdítő. Tudtam, hogy az az üdítő már egy ideje ott volt, ám eddig semmi nem történt vele. Amikor aznap tehát ott dolgoztam, egyszer csak egy hatalmas pukkanásra lettem figyelmes, először el sem tudtam képzelni, minek a hangja lehetett ez. S akkor láttam, hogy az üdítőről (a benne lévő gázok hatására) levágódott a kupak. (Fontosnak tartom megjegyezni, hogy az az üdítő tehát már ott volt egy ideje, de soha sem tett hasonlót, csak éppen aznap.)

Körülbelül ismét csak egy nap telt el, amikor újabb hasonló dolog történt. Szintén otthon voltam. A bejárati ajtónk mellett a falnak van támasztva egy kis létránk, melynek a fokain cipőket tárolunk. Épp nem messze voltam tőle, amikor egyszer csak leesett néhány cipő róla...

vd_1.jpg

Ezt követően már felismertem, hogy nagy valószínűséggel a volt kollégám üzenhet ezeken az élményeken keresztül, hiszen egyébként kifejezetten ilyen tapasztalásaim viszonylag ritkán történnek velem, és hát ugye éppen azután kezdődtek most is el, hogy azt kértem, adjon valamiféle jelet magáról. Ekkor ismét hozzá fordultam gondolatban és azt kértem tőle, hogyha mindez ő volt, akkor azt jelezze egyszerűen azzal, hogy nem ad több ilyen jelet.

S - ennek már pár hete - több ilyen élményt azóta nem tapasztaltam...

Összefoglalva elmondható, hogy bár ezen három élményem egyike sem volt kifejezetten az az élmény, melyet kizárólag csak szellemi jelenléttel lehetett volna magyarázni, ugyanakkor annak időzítése mégis komolyan rámutat, hogy az egykori, most a szellemhazába távozó kollégám, hallotta, érzékelte, amit mondtam neki, és lehetősége is volt arra, hogy jelezzen számomra. Jelezze, hogy ő ugyanúgy él tovább, és jelezze, hogy igen, hallotta, amit mondtam neki.

 

(Ez az írássorozat előző részét ide kattintva olvashatod.)
Továbbá ide és ide kattintva is olvashatsz még saját történeteimből.

 

Medek Tamás

spirituális író, segítő

Miben tudok segíteni Neked? (a kérdésre kattintva olvashatsz róla)

A bejegyzés trackback címe:

https://thoomas26.blog.hu/api/trackback/id/tr7516506186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása