Híd Genova és a Szellemekkel suttogó között...
2018. augusztus 21. írta: thoomas26

Híd Genova és a Szellemekkel suttogó között...

Nemrég kezdtük el nézni feleségemmel a Szellemekkel suttogó című filmsorozatot. Korábban elkerülte a figyelmemet egy ilyen műsor, most azonban kíváncsian vártam, ugyanis hallottam róla, hogy sok közös vonást alkalmaz a valósággal, köszönhetően annak, hogy szakértők bevonásával készítették. Noha sokszor túloz a hatás és a nézettség kedvéért, de összességében nem csalódtam benne.

Egy "apró kis" érdekesség miatt szerettem volna mindezt szóba hozni. Éppen a múlt héten tartottunk a második évadnál, mely egyik utolsó részében a főszereplő, Melinda Gordon (Jennifer Love Hewitt) látomásában egy olaszországi hídkatasztrófa jelenik meg - igaz, ott már mint megtörtént esemény. (Az említett részt kb. 2007-ben forgatták.) Melinda a város, a lakóépületek felett átívelő nagy hidat lát, mely leszakad, s róla gépjárművek hullanak alá.

Én már jó ideje nem követem nyomon a világ eseményeit (legalábbis részletesen nem), de a nagyobb eseményekről azért innen-onnan értesülök, így a múlt héten történt genovai hídkatasztrófáról is.

Két érdekességre lettem figyelmes. Az egyik, hogy az akkor filmre vitt jelenet meglehetősen hasonlít a most bekövetkezett valódi eseményre. Ott is egy nagy, a lakóépületek felett húzódó, olaszországi híddal történt katasztrófa, s most itt a valóságban is - közel 10 év különbséggel. A másik pedig, hogy mi éppen azon a héten láttuk a szóban forgó részt, amikor az ahhoz kísértetiesen hasonlító esemény a valóságban is megtörtént.

 

Jelenetek a filmből, aki nem látta volna, vagy már régen látta. A főszereplő, a látomása kezdetén és a közben, általa látottak:

 

Végül a valódi katasztrófa:

 

Nem azért írtam mindezt le, mert mindenképpen kapcsolatot szeretnék felfedezni e két esemény között, hanem inkább az érdekesség kedvéért - de persze akár össze is kapcsolódhatnak egymással. Ha így van, akkor nyilván arról van szó, hogy a forgatókönyvíró, vagy bárki, aki segédkezett a történet megírásában, egy jövőbeli sugallatot kapott, még ha ennek nem is volt a tudatában. Tekintve, hogy a Szellemekkel suttogó című filmsorozat valóban szakértők bevonásával készült (hiszen ritka az olyan szellemekről szóló film, mely egyébként is ennyire kötődne a valósághoz), így a készítőik között lehettek spirituális téren fogékony személyek is. Az én személyes vonatkozású érdekességem pedig, hogy a sok rész közül éppen azon a héten nézem meg a szóban forgó epizódot, amikor annak eseménye a valóságban is megtörtént, annyit jelenthet, hogy odaátról így intézték el, hogy a film és a valóság közötti kapcsolatot észrevegyem. Hiszen nyilvánvaló, hogy ha hónapokkal vagy évekkel ezelőtt nézem, rég elfelejtem annyira, hogy mindez feltűnjön.

 

Medek Tamás

spirituális író

A bejegyzés trackback címe:

https://thoomas26.blog.hu/api/trackback/id/tr3914193849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása